Občanská poradna ICM FOOD.BODY.LIFE Dobrovolnické centrum Senior Point Podpořte nás Projekty EU

Občanská poradna

O Občanské poradněHlavní okruhy poradenstvíVedlejší okruhy poradenstvíÚrovně poskytovaných služeb:Způsob poskytování služebPrincipy občanského poradenstvíMetody práce s uživatelem službyPřijímací procesFáze rozhovoruCíl poradenského rozhovoruKontakt

Přijímací proces

Před samotným rozhovorem probíhá přijímací proces. Poradce zájemce o službu přivítá, vyjasní svou úlohu, aktivně informuje o nabídce a možnostech služby a stručně popíše principy služby. Informace jsou poskytovány tak, aby zájemce informacím porozuměl a aby se mohl rozhodnout, zda služby využije či nikoliv. Poradenský rozhovor:

Pokud se zájemce rozhodne službu občanské poradny využít, dojde mezi ním a poradcem k uzavření ústní dohody o poskytnutí služby. Uživatel může dohodu vypovědět bez udání důvodu a poradce toto právo plně respektuje. Každý rozhovor má svůj proces, jednotlivé fáze a obsah. Obsah rozhovoru, na rozdíl od jeho fází, řídí uživatel služby. Uživatel služby určuje, o čem se bude hovořit a jaká rozhodnutí se přijmou.

Občanská poradna

Informační centrum pro mládež

Vzdělávací centrum

» O občanské poradně
» Hlavní okruhy poradenství
» Vedlejší okruhy poradenství
» Úrovně poskytovaných služeb
» Způsob poskytování služeb

» Kdo jsme
» Služby
» Kontakt

» Co nabízíme
» Školící místnosti

Stránky www.krebul.cz provozuje obecně prospěšná společnost KreBul
Created by © 2019 WebCreative.info
All rights reserved.