Občanská poradna ICM FOOD.BODY.LIFE Dobrovolnické centrum Senior Point Podpořte nás Projekty EU Veřejná sbírka Osobní asistence Obchůdek

Občanská poradna

O Občanské poradněHlavní okruhy poradenstvíVedlejší okruhy poradenstvíÚrovně poskytovaných služeb:Způsob poskytování služebPrincipy občanského poradenstvíMetody práce s uživatelem službyPřijímací procesFáze rozhovoruCíl poradenského rozhovoruKontakt

Fáze rozhovoru

1. Mapování situace, tj. kde se uživatel sociální služby nachází nyní. Dochází k výměně informací mezi uživatelem a poradcem o dané situaci.

2. Formulace zakázky, tj. kde chce uživatel sociální služby být, co si přeje uskutečnit, čeho chce dosáhnout, formulace cíle.

3. Výběr řešení, tj. jak se tam uživatel sociální služby dostane. Poradce pomáhá najít několik alternativ řešení dané situace a seznamuje uživatele s důsledky jednotlivých řešení. Poradce uživatele služby při rozhodování doprovází, zůstává ale nestranný. Rozhodnutí uživatele ohledně řešení situace je poradcem zcela respektováno.

4. Vyhledávání a sumarizace informací. Poradce vyhledává v informační databázi poradny informace a podklady potřebné k řešení situace uživatele služby, následuje shrnutí informací a jejich srozumitelné zprostředkování uživateli. Poradce se průběžně ujišťuje, zda uživatel výstupům správně porozuměl.

5. Reálné uskutečnění cíle je plně v kompetenci uživatele služby, který jej realizuje sám, případně za pomoci poradce (úroveň služby asistence).

Občanská poradna

Informační centrum pro mládež

Vzdělávací centrum

» O občanské poradně
» Hlavní okruhy poradenství
» Vedlejší okruhy poradenství
» Úrovně poskytovaných služeb
» Způsob poskytování služeb

» Kdo jsme
» Služby
» Kontakt

» Co nabízíme
» Školící místnosti

Stránky www.krebul.cz provozuje obecně prospěšná společnost KreBul
Created by © 2024 WebCreative.info
All rights reserved.