Občanská poradna ICM FOOD.BODY.LIFE Dobrovolnické centrum Senior Point Podpořte nás Projekty EU Veřejná sbírka Osobní asistence Obchůdek

Občanská poradna

O Občanské poradněHlavní okruhy poradenstvíVedlejší okruhy poradenstvíÚrovně poskytovaných služeb:Způsob poskytování služebPrincipy občanského poradenstvíMetody práce s uživatelem službyPřijímací procesFáze rozhovoruCíl poradenského rozhovoruKontakt

Cíl poradenského rozhovoru

Pomoc uživatelům služeb zvládat problémy tak, aby byli schopni udělat pro sebe vše potřebné, a to za využití všech svých vědomostí a schopností. Podpora má směřovat k tomu, aby byli uživatelé služeb lépe připraveni zvládnout co nejefektivněji své problémy. Účelem tedy není říci, co mají v dané situaci dělat, ale podnítit je k tomu, aby sami podnikli účelné kroky vedoucí k řešení. Ve složitějších případech může poradce se souhlasem uživatele případ konzultovat s externími specialisty nebo s právním konzultantem. Jestliže problém uživatele přesahuje rámec možností poskytované sociální služby, může být uživatel odkázán na jinou organizaci. O této možnosti poradna vyjednává pouze s předchozím výslovným souhlasem uživatele. Jedná se např. o doporučení odborné pomoci (jiné specializované zařízení).

Občanská poradna

Informační centrum pro mládež

Vzdělávací centrum

» O občanské poradně
» Hlavní okruhy poradenství
» Vedlejší okruhy poradenství
» Úrovně poskytovaných služeb
» Způsob poskytování služeb

» Kdo jsme
» Služby
» Kontakt

» Co nabízíme
» Školící místnosti

Stránky www.krebul.cz provozuje obecně prospěšná společnost KreBul
Created by © 2024 WebCreative.info
All rights reserved.